lördag 15 februari 2014

Träning

I morse lämnade jag dehär två fina nyvakna personerna hemma i sängen och skyndade mig iväg till Kristinedal.


Ännu ett bodypump-pass väntade nämligen!
Och till råga på allt med min favoritinstruktör. Det är ju skillnad på folk och folk alltså.
Körde med samma vikter som förra gången, förutom att jag ökade 1 kg på rygg och biceps. Det var där jag hade som minst träningsvärk sen sist.
Man kan ju inte vara vek liksom. (Kunde gå normalt först igår efter förra passet, hehe.)

Kom hem lagom till sista rundorna i skidstafetten. Herregud vilken spänning!
Duschen jag hade tagit var totalt onödig - svettades lika mycket igen. Både jag och Daniel stod upp och skrek och Iris var inte sen att haka på. Heja Sverige, heja damerna och heja OS- GULD!
Och så himla härlig intervju efteråt - alla var så jäkla lyckliga!
Bragdguld om jag får bestämma.


Nu är Daniel och tränar och sen väntar två hela dagar med de finaste personerna jag vet. Vilken lyx!

Inga kommentarer: