lördag 15 februari 2014

Middag på lokal

Ja, det kommer man ju inte ut på så ofta. Särskilt inte samtidigt som min bättre hälft.
Men så i veckan hände det!

Sara har äntligen kommit hem från sin långa Asienresa och det behövdes firas! Linus bokade bord och vi blev ett litet gäng som fick höra resehistorier och diskutera kärlek och framtid.
Jag hade på mig min nya favorit-tröja som jag köpte när Malin var här. Jag älskar, älskar plagg med oväntade skärningar/ saker som händer på ryggen.
Så när jag provade denhär var det kärlek vid första ögonkastet.



Resturangbesöket gick bra förutom när Iris blev hungrig och ställde till ett himla liv. 
Men det gick ju över rätt snabbt när mjölken väl var uppvärmd (vilket var lite meckigt iofs). Ammar ju inte när jag ölar av förklarliga skäl.
Värre var det när jag skulle manövrera ut vagnen och häll på att ta med mig hela salladsbordet... Körkortskurs för barnvagn (med en öl innanför västen) efterlyses.

Inga kommentarer: