fredag 28 februari 2014

Fortsatt skrik o panik

Alltså, den ljuva lilla irisen är inte så ljuv på kvällarna. Jag fattar inte varför men hon blir helt galen runt 20- snåret och skriker sig vinröd i ett par timmar innan hon går i däck. 
Igår var hon helt genomsvettig redan innan hon började skrika så hon fick en alvedon, kanske kanske blev det lite bättre. 
Inatt var iallafall bättre än igår. Och imorse sov hon gott ( tills hon vaknade med ett illvrål) 


Sen blir hon helt nöjd och glad när jag väl gett upp sömnen och hasat mig upp gör att bälga i mig kaffe. 
Här övar hon på att sitta i solen, inte hennes bästa grej den lilla vampyren. 
Men vi lyckades iallafall filma en liten födelsedagshälsning till Malin som fyller år idag - hurra! 


Nu sitter jag på en av mina pausbänkar på kyrkogården och skriver. Oh sweet life. Bänken är lite sådär härligt blöt o fuktig efter morgonens regn men vad gör man inte för en nattarbetande kille? Nån gång måste han ju få sova också. 

Nu vaknade den lille rackarn, bäst att fortsätta gå! 

Inga kommentarer: