lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag vet att det är en hittepå-dag, mest för att vi ska köpa grejer men jag kan ändå inte motstå att göra nånting som den romantikern jag är.

Jag och denhär glada filuren tillbringade dagen tillsammans eftersom Daniel jobbade. Hon fick vara fjärkontrollsansvarig i soffan och hade disco.



Sen gick vi på långpromenad som avslutades i mataffären. Det skulle nämligen lagas lyxhamburgare och panacotta till middag. Så det gjorde vi under eftermiddagen för att överraska Daniel. Och det gick ju bra. Himla gott blev det!


Han fick också tulpaner, mest egentligen för att jag visste att jag inte skulle få blommor och har längtat efter tulpaner i flera veckor.
Men jag får numera tjuvkika på hans. Inte fy skam det heller.

Inga kommentarer: