fredag 22 november 2013

Fortfarande ingen leverans

Fortfarande inget som händer på magfronten, det enda är att jag blir lite klumpigare och lite tjockare för varje dag. 

Igår var vi på bio igen, catching fire. I förhoppning om att den skulle vara så spännande att vattnet skulle gå men det funkade inte. 
Dock var den himla bra, faktiskt lik boken - det är ju inte alltid det är så. Ofta tycker jag att man blir besviken men nu var det inte så tokigt! Jobbigt bara att det är så lång tid kvar tills nästa film. 
Tur att böckerna finns iallafall - dels för en mes som jag så jag vet hur det går redan innan ( hade aldrig vågat kolla på filmen annars) men dels för att motivera lite långsamma läsare ( Daniel alltså) att ta tag i detdär med böcker igen. 
Men man borde verkligen se filmen! 
Hetsade upp mig ett par gånger så jag fick ett par ordentliga värkar men mer än så blev det inte.

Så jag ser fortfarande ut som en barbapappa;


Idag har jag spenderat största delen i sängen, somnade först när Daniel fick till jobbet vid 6 och vaknade av byggjobbarna på gården vid 8. Så jag har levt dagen i nån slags halvkoma, blir så ibland. 
Vaknade till först under eftermiddagspromenaden, tur var väl det för eftermiddagen spenderades i Mölndal där bilen fick nya vinterdäck och jag fick snoriga Theo- pussar.

Nu hänger vi i soffan, Daniel och jag. Tittandes på skräp- tv och med magarna fulla av hemmagjorda hamburgare. Och fotmassage. Bästa grejen. 

Inga kommentarer: