måndag 14 januari 2013

Sista dagen innan äventyret

Nu är det snart dags för avfärd. Inatt lyfter vi äntligen till varmare jaktmarker.
Det firade jag med att gå på kurs om övervaknings-system på jobbet.
Speglade mig i glansen av nya apparater.


Sen rände jag land och rike runt ( nåja, halva stan runt) efter en speciell sorts lösgodis som jag btw inte hittade. Sen for jag hem och packade ner det sista i väskan.



Tänk. Om 24 timmar (typ) har jag haft mina mest beresta skor i 3 länder till. Hittills har de varit i USA, Norge, Sverige, Kambodja, Thailand, Indien och Nepal. Och nu blir det Venezuela, Peru, Ecuador, Colombia och Tyskland. Inte illa pinkat för ett par vita Converce.

Ska försöka uppdatera er via bloggen, hoppas ni har överseende med bilderna, blir inget bra när man skriver via telefonen.

Nåja. Nu är jag lindyhoptrött och måste sova lite innan vi ska gå upp igen.

Så vi ses på andra sidan Atlanten!

Inga kommentarer: