torsdag 31 december 2009

Sista spurten på vecka 53

Nu ska jag dra till jobbet och bjuda på färdigbakad chokladkaka och godis i burk.
Hoppas på ett bra slut på året, inte för mycket bortsprängda fingrar och tår eller intoxer eller vad folk nu vill hitta på för att fira in ett nytt år.

Ikväll blir det en tur upp till billingen för eldning och fyrverkerititt.
Jag och dannyman. Kanske Anton om han vill, jag fick in hans tjej med krossad armbåge igår på jobbet. Halvkul nyår där. Stackarn.

Annars har Daniel hämtat ut sin julklapp idag, en Globalkniv som han har skurit upp en halv gurka med under lunchen.
Sen gick han på sin gamla kniv med sitt slipstål. Den är tydligen lite slöare än den nya. Konstigt efter 12 års användning...
Så är det med det jordiska...

Nåväl.
Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ni får en fantastisk nyårsafton hur ni än spenderar den.
Själv tänker jag låta nästa år bli fantastiskt (hoppas jag) med nygammal stad, ny lägenhet och nytt jobb.
Den som lever får se!

Bjuder er på en bild från tolvslaget förra året:
GOTT NYTT ÅR!!


Inga kommentarer: