torsdag 10 december 2009

Lyckad kväll

Vi hade det jättebra på kåren igår, Emma kom hit lite innan medans jag plattade håret och sen mötte vi upp Henke som var lika rar som vanligt.
Blev så himla glad när han sa att jag var snygg, med nytt hår och att jag såg fräsch ut. Hurra!

Bildbevis på frächören:





Sen kom Moa och Philip och överraskade med sin närvaro. Hepphepp! KUL!
Inte alltid vi ses allihop nuförtiden när alla jobbar och så.
Vi hängde lite tills Henke var tvungen att dra hem men då kom Anton, Uffe och Sune så det var kul att snacka lite med dom också. Anton träffar jag iofs rätt ofta på jobbet, men det är inte riktigt samma sak där.

Efter två glas öl och ett glas vin senare var jag full och trött och vi hasade hem.
Väl hemma upptäckte jag att jag hade tappat ena örhänget, stackars mig, det var min favorit.
Så om nån har ett sånthär till övers så tar jag tacksamt emot det:




Idag har jag inte gjort så många knop. Var och vägde mig idag och -0.5 kg på vågen. Yay! Kulkul!
Sen fikade jag med Emma och Josefina och nu gör jag mintkyssar.
Det går åt pipan, men måste vänta med att provsmaka innan jag dömer ut dom. Men konstigt nog är dom inte vita utan gula. Hmm.
Vi får väl se...

2 kommentarer:

Valle sa...

Jävligt snygg bild den med örhänget! :-)

en fis i rymden sa...

Tacktack!
Men det är lite deppigt med bara det ena :C