söndag 20 december 2009

2009.12.18

Min böösday vart kanon!
Alldeles lagom och alldeles underbar.
När Daniel drog upp gardinerna var det -10 grader, strålande sol och massa snö.
Heppa!
Emma och jag tog en promenad medan Daniel var och klippte sig och handlade grejer till kvällen.
Såhär fint var det på militärområdet:





Drog hem och bakade, fixade och slöade tills det var dags för överraskningen
Jag anade att det var min familj som var själva överraskningen (dom är sämst på att hålla tyst och hade en miljon dåliga ursäkter för vad dom skulle göra i helgen...plus att farmor försa sig lite på förmiddagen) Men jag var ju inte helt säker.
Men efter massa snurrande med bilen upp på billingen och nästan ut mot Hjo hamnade vi på restaurang och vilka satt där om inte familjen!
OCH Linus och Susanne!!
Tjoho! Jättekul!
Och sjukt god mat!!

Efter middagen drog vi hem och hade födelsedagsfika och knökade in ett ton personer här i lilla ettan och jag längtade ännu mer efter tvåan.
Fikade, snackade och öppnade presenter.
MYSIGT!
(kameran låg bortglömd i ett hörn så inte en enda bild vart tagen, synd men bra betyg på trevligetsgraden)


Dethär fick jag;
En gjutjärnspanna
En resväska
Lite godis
Massa te
En skål som Jennie gjort av en LP skiva. Skitcool.
Vantar med värmeslingor i
Asbra cykellampor
4 par örhängen
Ett armband
En morgonrock
Middagen
Två böcker
Och kjolen som jag hade på mig:

Inga kommentarer: