lördag 12 december 2009

W.T.F?

Jag fick mms från Daniel igår på jobbet:




Det stackars huset klarade inte mer. Buhu.
Men det blev pepparkaksfest med en kall öl när jag kom hem från jobbet.
En helt okej avslutning på en bra dag på jobbet.
Var i triagen igår och det gick riktigt bra. Gillart.
Det var rätt lugnt och vi behövde inte haspla över patienterna utan ta dom i den tid man behövde.
Kirrade lite blododlingar och sånt utan besvär. Kanon.
I am the triagemaster.

Idag ska vi på spa på Lundsbrunn.
Det ska bli sjukt gott att få komma iväg och göra nåt bara jag och Daniel. Alltså att göra nåt tillsammans, vi är alltid så trötta att vi inte tar oss för. Eller vi gör ju grejer, men dethär ska bli kanon.

Ska springa ner till stan och kolla efter en kjol som jag har önskat mig i 25-års present som pappa messade och sa att jag skulle köpa till mig. Hoppas,hoppas den finns kvar. Inte troligt för den var nästan slut förra veckan.
Kolla efter julklappar till Dannyboy och mamma.
Skyndaskynda.

Inga kommentarer: