tisdag 22 december 2009

Stormen

Nu är den här. Snöstormen.
Det yr vita flingor och har redan kommit flera centimeter.
Jag väntar på att Daniel ska komma hem. Det dröjer som lite för länge för att jag ska kunna slappna av. Men än så länge har jag inte hört några sirener så jag får väl tagga ner.
Så jag väntar lite till.




Jag lyssnar på Bobs spellista på spotify. Den är bra och mysig.
Har ätit för mycket julgodis idag igen.
Har alla ljusen tända på juleljustaken och är förundrad över att det är självaste julafton i övermorgon.
Hur gick det så fort?
Hur försvann halva december utan att jag märkte det?






Jag ska packa ner lite kläder inför julen i min nya resväska. Måste kolla hur mycket som ryms i den inför framtida resor. Ska bli spännande.
Imorron kväll tar vi bilen och åker mot Linkan. Hoppas på en inte alltför stressig jul. Vill träffa allt och alla.
Vill man så kan man. Så det så.

Inga kommentarer: