fredag 24 oktober 2008

tillbaka

jag är tillbaka i soffan.
jag var nere på stan och löste faktiskt in checken,ibland blir jag imponerad av migsjälv.
men hmm, jag kanske inte ska lyfta mig till skyarna, jag som firade lite med att köpa en ny tröja och ett par nya jeans.
men jag tröstar mej lite med att det inte ens gick på 500 spänn och jag fick studentrabatt.
och så kan jag trösta mig med att när jag skulle fota mina jeans ser jag alldeles naken ut fastän jag har kläder på och då verkar ju en tröja behövas?



sen gick jag hem och somnade i ett par timmar och nu känner jag mig helt misshandlad.
sov så hårt på min arm att när jag vaknade fanns inte en endaste gnutta känsel kvar och det är en bravur för jag har inte kunnat sova på den armen sen den blev invalid för ett par år sen.

jag funderade på att gå en promenad för att få bort veckans träningsvärk,men nu regnar det så jag åt en tjockgladmuffin (som fortfarande finns kvar efter all ångestbakning) och drack te.
så nu är jag både tjock och fattig.


Inga kommentarer: