onsdag 29 oktober 2008

rastlösheten

rastlöshet allstå.
jag verkar inte vara skapt för att plugga.
jag får kryp i benen, kan inte sitta still och kan inte koncentrera mej.
var jag sånhärn förr?
kan inte komma ihåg att jag var det förra hösten..
jag vill att det ska hända saker hela tiden.
daniel sa häromdan " måste allting alltid vara roligt för dej?"
hmm - ja. sa jag då.

men brukar jag vara sån eller är det nåt underliggande som håller på att spöka?
jag har kanske vart i skövde för länge nu.
har knappt vart härifrån på sistone, en liten sväng till gbg för ett par veckor sen,men då hanns det inte med så mycket.

i helgen kommer johanna, sen ska jag till göteborg och jobba, veckan efter det ska jag till stockholm, sen till kalmar.
det ska bli skönt att få se lite annat än billingebacken och bibloteksväggarna.
kanske mer tillfreds med migsjälv.
jag gillar ju att utvecklas och just nu står jag still och trampar.



skövde är ju fint...
men lite litet och lite utan utmaningar.

Inga kommentarer: