onsdag 22 oktober 2008

ångestkaka

okej, nog för att jag satt hela förmiddagen och pluggade,det räcker liksom inte.
jag vet inte om jag har för höga krav på migsjälv eller vad det är för fel.
det är mer än en vecka till tentan och jag behöver inte sitta begravd med näsan i böckerna hela dagarna än.
plus att jag by experience vet att jag inte kan plugga efter lunch, så det är ingen idé att börja för tidigt.
men gah - jag får sån ångest när jag vet att mina klasskompsiar pluggar och jag inte gör det.
sen blir det bara värre för att solen skiner och jag inte är ute.
jag vet inte vad jag vill.

nu bakar jag en ångestkaka tills ikväll och hoppas på att frustrationen försvinner på träningen.
det vore ju bra.



här är jag på äpplejakt.
undrar om man får vara det eller om det räknas till att palla äpplen...

2 kommentarer:

Valle sa...

äppeljakt är fullt tillåtet. Särskilt om de ligger på marken. Ödetomter är annars ett hett tips. Har en egen med fem äppelträd.

en fis i rymden sa...

jo, dethär är nog lite av en ödeträdgård MEN med ett nytt staket runt som jag låssas att jag inte har sett :)