lördag 25 oktober 2008

ännu en lista

istället för plugga!



OM JUST DIG FULLSTÄNDIGT

NAMN : jonna fetri bajskorv
FÖDD : 18 december
BOR: skövde
SMEKNAMN : jonnis,jonnaleinen,darling,pucko,lillgrisen...
INTRESSEN : träna, baka onyttiga saker, leka i skogen, inte plugga, sticka folk i armarna
SKOLA : högskolan i skövde

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : jo det är väl klart
ÅNGRAT NÅGOT: naa
LJUGIT : tror inte det
SVIKIT NÅGON : hoppas inte det..
KÄNNT DIG SÄMST : haha, pms- svackan gjorde sitt
GRÅTIT : mm
SKRATTAT: a, en hel del igår faktiskt
VARIT SJUK : nope
VARIT UTOMLANDS : nej,men drömt mej utomlands och tryckt näsan mot fönstret där resias sista minutenlista hänger.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN :nää- eller tja, mina klasskompisar,daniel och så,men det kanske inte räknas?

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : haha,ja. till lejonkungen, extreme homemakeover, sånna saker. och när jag skrattar för mycket.
SKRATTAR DU OFTA : det tycker jag nog
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: lite trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: egentligen rätt bra,men hat haft en gnutta ångest för skolan.
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : massa! ojojoj, om dom bara visste...

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: klart. jag har sparat sen december.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : nja. eller förälskad,men inte kär på riktigt.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : nä
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: i vilken bemärkelse? kärlek ja.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: yez
OM JA, VEM : dannyboy (som pappa kallar honom)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: klart.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja,annars är det väl ingen vits med den?
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : sånna som kan vara ute i skogen utan att dö.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : lång, men kort går det med (uppenbarligen)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spela roll?
FÅR DU MÅNGA KILLAR : tja, just nu bryr jag mej faktiskt inte om det.

UTSEENDET PÅ DIG:

BRUNETT ELLER BLONDIN: blond.
ÖGON FÄRG: grön. fast jag har hört att det inte är nån färg på mina ögon för att dom är grön,brun,gul,grå. men jag håller mej till att säga att dom är gröna:)
LÅNGT ELLER KORT HÅR : bra långt
SNYGG ELLER FUL: oftast är jag nöjd,men inte när jag har pms...
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ibland så.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: mjamjo, men det var pappa så det gills nog inte.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: näää,verkligen inte. hatar att ha det.
SMINKAR DU DIG: japp, nästan alltid.

Inga kommentarer: