onsdag 8 oktober 2008

finkläder

oj.
det är mycket saker som jag borde ta tag i men som jag i vanlig ordning bara skjuter framför mej.
tillexempel detdär med tentan nästa vecka som jag inte har börjat plugga på...det vore kanske en ide att försöka få alla rätt denhär gången så jag får åka till indien.
fast det är ju roligare att ligga här i soffan och se dum ut.
eller kanske man borde ta tag i detdär med kläder tills på fredag.
vi måste vara fina när vi går upp inför hela helenakyrkan och hämtar stipendiet. jag kunde ha haft samma klänning som jag hade på bröllopet,men den har numera en ton av rosa så jag vågar inte ha den:C
vad ska man ha liksom?
usch.
fast tack.

och så borde jag göra instuderingsfrågorna till tentan istället för att vänta på att martin ska få tillräckligt dåligt samvete och maila dom...
tja. om man skulle ta tag i nåt.
matten kanske?

Inga kommentarer: