torsdag 2 oktober 2008

sthml del II

oj det har tagit ett tag att uppdatera..
stockholm var fantastiskt iallafall. vi bodde åkte lite vilse påvägen upp, när motorvägen svängde åkte vi rakt fram och en omväg på ett par mil, kom lite försent fram och stövlade in mitt i övningen.
av med skor och ösa på.

efteråt åkte vi och handlade och sen hem till rigo där han hade lagat värsta afrikanska middagen som va asgo. efteråt (när vi svenskar hade paltkoma) lärde rigo och hans kusin bernad oss massa danser.
dansade halva natten tills vi stupade i säng.
upp tidigt och rigos franska kompis kom till oss innan vi drog in till stan.


här är jag i kungsträdgården mellan tagningarna.


spelade in alla låtar och det var det sjukaste jag har vart med om...
snacka om att vi svenskar är stela i jämförelse med afrikanerna...och särskillt när man ska göra det inför massa folk som fotar och stirrar och pekar!
men det var skitkul och härlligt att få massa nya vänner så fort.
snacka om att bli en i gänget på en gång.
fantastiskt.
jag och frida är numera med i Bisi Kongo.
fick mail när vi kom hem där rigo skrev att dom ville ha med oss.
det är ju helt sjukt.
men otroligt kul.
dvd:n kommer ut i december.
(jag tänker inte visa den fär nån)




här är franzosen som kärade ner sej i frida trots att han int ekunde prata med henne alls =)

Inga kommentarer: