fredag 30 maj 2008

same as ever

jag har vart på genrep inför konserten imorron och rockat ur dom sista krafterna ur kroppen.
jag är helt slut. trött i ryggen, benen och halsen.
nästan 6 timmar stående på scen, varav två bakom fyra långa killar så jag inte såg nåt:C
sen fick jag och tre tjejer till en liten blå bänk som vi ska stå på.
hurra sa vi tills jag trillade av den, då vart det lite av en fiende.

men shit, det blir nog ändå rätt bra imorron ändå.
då ska vi rocka skiten ur skövde.

nu har jag iallafall sommarlov för jag lämnade in detdär arbetet och reflektionerna idag.
firade med en glass tillsammans med anton på skolgården. han är klar nu, det är ju fantastiskt.
nästa år är det jag. jag är liksom 1/3 sjuksköterska nu.
huu.
läskigt.men kul.

nä, nu blir det en dusch, lite citronvatten och sängen!

Inga kommentarer: