söndag 18 maj 2008

made


I´m done.
sämre tid än förra året och mycket ondare än förra året,men ändå kul.
målet var under 2.30 och snabbare än pappa och det gick bra, sprang på 2.28 och 8 sekunder snabbare än pappa.
här stretchar vi efter varvet. jag hade ledsyn och daniel va tvungen att köpa en korv åt mej så jag kunde börja prata igen.
på kvällen drack vi öl på andra långgatan.
fritjof, malle och hennes span, joel och hans mamma. mysigt och aldeles lagom efter 2 mil.
hann med att träffa filip och familjen och en liten snutt av adam.
lite shopping vart det fastän jag inte hade pengar till det; shorts, en tröja, en t-shirt och en kjol.
känns som en givande helg.
dock funderar jag på att skolka från praktiken imorron, jag har så jävla ont överallt så för det första kommer jag inte kunna ta mej dit och för det andra kommer jag inte komma upp när jag väl har satt mej ner.
plus att jag borde börja med arbetet som snart ska lämnas in.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så roligt att se dig i helgen! Och snart kommer du ju hit igen! Rolig sommar ska vi ha du o ja tessammans=)