måndag 5 maj 2008

en vecka

måndag igen, men en vecka senare.
praktiken ger inte så mycket, det finns typ ingenting att göra - hittills har jag tagit ett blodprov, tagit bort en pvk och tatt två blodtryck.
det är allt.

nu väntar jag på att telefonen ska ringa så jag kan bestämma med ambulansstationen när jag ska komma dit och gå brevid där.det verkar hända lite mer där liksom...

denna veckan ska jag gå med min handledare. det är ju fint. hon jobbar visst bara denhär veckan, lätt att sätta ett rättvist betyg på mej då. eller inte,
det kan jag bli så sjukt irriterad på om jag bara sätter igång att tänka på det.
usch nu ska jag sluta.

kokar ris till suschin som blir lunch idag. bra att äta nåt ordentligt innan praktiken, dom äter ju aldrig där! jag är hungrig klippt hela tiden...dåligt.

i helgen har josefina och christian vart här och vi har gjort massa kul grejer, kinnekulle, silverfallen, film och middagar. det var ett kap och han är godkänd - nu får dom gifta sej hur mycket dom vill.
på valborg var anna, karro och malin här. också hur kul som helst.
kanske en öl för mycket bara. men det är lätt att det blri så när det är festligt.

det var nog det mesta sen sist.

Inga kommentarer: