onsdag 7 maj 2008

knicks

idag är det faktiskt nästan sommar ute.
jag har gått en lång promenad och låtit håret torka i solen och vinden.
snart är det sommarlov. eller tja lov och lov.
en vecka har jag innan jag börjar jobba. men det är lite iallafall.

jag har stopp i avloppet. fett opepp.
jag hatar lösa hårstrån. det är det värsta jag vet!
karro och daniel har försökt fixa det med det går inte så imorse gick jag ner till kvartersvärdarna och tog på dom långa ögonfransarna.
ha, det gick denhär gången med, imorron kan jag börja duscha hemma igen.
(tror att daniel uppskattar det)

snart ska jag cykla till sjukhuset igen.
jag har ont i huvet och är inte så peppad,men det är väl bara att bita ihop
hade seminareie igår och det gick rätt bra.slappt och inga konstigheter.
tog massa blodprover och satte två venfloner+dropp.
en kille limmade på mej. det var lite läskigt. eller kul.jag vet inte.
nåväl.
nu ska jag ta hand om sjuklingar.

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för kommentaren! :D Kul att du gillar den. Följ gärna bloggen med hjälp av Bloggkoll.com :) Din blogg är fin! ;) Kramis!

Anonym sa...

velade över förhållandet... velar inte längre dock... Gjorde slut med han igår så allt är skit.

Jojna sa...

vad pluggar du till? Fin blogg föresten ^^