onsdag 28 maj 2008

en sista dag

idag är äntligen sista dagen på praktiken.
jag är trött och det känns som om jag inte får upp ögonen ordentligt.(kan bero på ölen igår)
snart ska jag baka klart kakan jag har gjort, eller rättare sagt göra glasyren. men som jag längtar tills dethär är klart.
fast iofs. i eftermiddag måste jag skriva på arbetet och kolla upp litteraturanknytningar till mina reflektioner. uuäh! jag vill bara inte, det känns så otroligt tråkigt. och onödigt.

strejken är över också. det har strejkats under hela min praktik och det är inte bara patienter som har fått lida kan jag säga.
men för fan. dom accepterade en lön som är 0.5 % högre än den som vi erbjöds från början.
vilka idioter! inte konstigt att ingen känner förtroende för vårdförbundet.
märkligt asså. att man kan göra såhär.

Inga kommentarer: