fredag 23 maj 2008

himelen är fortfarande blå

idag skiner solen och jag har bara vart ute litelitegrann.
jag har gjort en lista:
  • skriva läkemedelsräkningen
  • skriva klart arbetet om praktiken
  • skicka in brevet till indien
  • leta efter nåra bra kläder/skor
  • laga mat
  • köpa öl och laga mat igen
  • ringa anton och henke
  • städa

jag har kommit en bit, det är bara städa, handla öl och mat och laga maten kvar.
fast jag hittade inte nåra skor, det gjorde daniel istället. jag köpte mej en blus för halva priset - 100 spänn - hurra. fin men för stor. mamma kanske kan sy in den om jag har tur.
annars får jag se gravid ut. det gör jag tydligen ändå.
daniels kompiar undrade när det var dags för dom hade hört ryktet. igen.

fin men jag vill inte ha barn. nu.
sen vill jag det. men inte nu och jag vill inte se ut som jag är det heller.
nu vill jag sluta vara en tjockkorv.
imorron ska jag ut och springa och se om foten håller.


en sommarbild iallafall.
hade lite fotosession ute hos caroline på landet häromdagen.
hon flyttar till gbg så jag var tvungen att föreviga.


Inga kommentarer: