måndag 2 juni 2008

vilken helg.

konserten blev hur bra som helst.
vi rockade fett.
jag är så jäkla stolt över hur bra vi var, det var så sjukt roligt!

mamma och pappa var här också, en tur till hjo igår.
glass och chokladprovning i solen. mmm.

jag och daniel har packat och städat förfullt igår och idag.
snart ska vi åka till göteborg för sommaren.
jag länktar så det inte är klokt.
först ska vi stanna till i falköping hos hans kompisar som har fått barn och äta kaka som jag bakade igår.
sen blir det förhoppningsvis sol och bad och hav i ett par dagar.
på fredag börjar jobbet och jag ska inta roll som usk. det har jag aldrig vart förr.
2/3 sjuksköterska är det samma som undersköterska? (inte 1/3 som jag sa johanna...)
hmm,svårt att säga, det märks väl.
fast lite nervöst är det iallafall.

och just ja.
internet finns nog inte i lägenheten så ni vet att jag inte har gått under jord bara för det blir långt mellan inläggen.
nu skajag torka golvet och sen ska vi hämta bilen!

Inga kommentarer: