fredag 6 juni 2008

linné

här sitter jag på knä framför fönsterbläcket i linné och tjuvsurfar på nån vänlig själs internet.
jag gillar folk som inte har lösenord, det gynnar alla - även luspanka studenter.

göteborg är bra.
här kan man bada och åka jättevarma spårvagnar, ta sönder solglasögon, bränna sig i solen, dricka folköl i slottskogen, gå på examensfester och 30- årsfester, få balkongen renoverad så det blåser in massa byggdamm överallt, äta sushi i domkyrkoparken (finns ju inte bara i lkpg), gå i massa roliga affärer, cykla som en dåre, gå på restaurang och jobba på sveriges största transplantations enhet.

massa grejer att göra alltså.
så mycket att det inte finns så mycket tid över för dator och tv.
jag gillart.

dock gillar jag inte svaret på MR röntgen på min fot, det är en förslitning i leden - sk artros på fint språk. fina fisken.
ska det sluta göra ont måste man steloperera. känns sådärkul.
not my cup of tea så att säga.
jag tycker jag är färdigopererad...
vi får väl se hur det slutar.
nu ska jag dricka lite bubbelvatten.

Inga kommentarer: