onsdag 18 juni 2008

into the wild


shit se den!
jättebra och lite hemsk.
jag kan inte riktigt släppa den..fin och hemsk och underbar på alla sätt.
det är lite så jag vill vara, eller inte helt och hållet,men lite.
idag var jag med på en living njurdomation.
det är så fantastiskt vad man kan göra med människokroppen.
att man kan skära upp en mage och stoppa in en hel arm, komma ut med en njure och stoppa in den i en annan person och den personen blir frisk!
jag kan inte riktigt förklara det,men det är så märkligt.
men nu är jag som en klubbad säl.
jag är hur trött som helst,känns som jag kan sova flera dagar.
efter jobbet cyklade jag till slottskogen och skulle läsa en bok,men det slutade med att jag somnade och vaknade med ett ryck och va så jäkla kissnödig.
fint, det var bara att cykla hem igen - och här är jag nu. slösurfandes på fönsterbläcket.
daniel jobbar och jag börjar tidigt imorron. han vill se fotbollen på avenyn, det vill jag med egentligen,men jag måste som vanlgit upp och jobba tidigt.
suck.
men vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer: