torsdag 30 december 2010

The Rover

Igår var jag och denhär trevliga pojken på The Rover och åt Göteborgs godaste hamburgare och drack oss fulla på öl med konstiga namn.





Mycketmycket trevligt! Det känns så fint att hinna ses innan han åker tillbaka till Norge. Långt bort.
Konstigt detdär med vänner som bor långt bort. Även om man inte ses så mycket när man bor i samma stad så känns det värre om det är många mil emellan.
Mjamjo.
Idag har jag vart lite bakis, blir ju det nuförtiden. Efter min 26 års dag har jag blivit bakis varje gång jag druckit och så tycker jag att det drar överallt. Var man är. Hemma hos folk, på resturang, på fik osvosv.
Det är åldern alltså. Klippt tråkigt.

Denhär dagen har iallafall vart seg. Vart på apoteket men det är det enda. Frida tipsade om bra lunchfilm som jag glott på och ätit glass.
Men nu ska jag fara in till stan och klippa+ slinga håret. Som jag har längtat.
Sen blir det förhoppningsvis en fika med Malin innan jag ska hem och däcka i soffan igen.
Tack o bock.

Inga kommentarer: