fredag 2 maj 2014

En hel natt

Alltså jag älskar min kille. Han har låtit mig sova hela natten. HELA! (okej, jag vaknade en gång men somnade om så snabbt att det inte räknas )
Jag fattar inte hur underbart det är att vara pigg! Känns som om jag skulle kunna göra vad som helst - städa, vindsrensa, springa, lyfta skrot, laga brakmiddag, baka bröd, bestiga berg eller vad som helst! 
Jag tror inte att jag har sovit såhär bra sen typ augusti förra året. Helt sinnes!

Nu sover illbattingen igen och Daniel med såklart och jag sitter i solen vid köksbordet och dricker kaffe i väntan på att Karolanna ska ringa så jag kan skjutsa hem dom från BB! Yay!




Okej, nu sitter jag inte i solen längre, blev bländad. Men dricker kaffe gör jag iallafall! Skål o bottenupp för världens bästa fredag!


Inga kommentarer: