fredag 14 mars 2014

Finfredag

Igår var jag och lillskiten på syjunta hos Ellen. Hon var såhär glad innan vi åkte.
Det höll i ungefär 30 minuter när vi väl var framme. Sen skrek hon till och från under hela fikan. Jag hann sticka en rad på min halsduk ( den kommer aldrig bli klar )och Daniel fick komma och hämta oss tillslut.

Himla tråkigt att det är såhär skrikigt på kvällarna. Vad ska man göra liksom? Känns som om vi har provat allt. 
Och jag blir galen av att bara gå hemma.

Här är några av alla fina syjuntare. Och tålmodigare personer får man leta efter. Bra personer som står ut med skrik.


Idag har vi gått en långpromenad med Jennie och Hanna. Bra häng och god lunch på Kåken. Knappt ett skrik så långt ögat kunde nå. Det lär vi få äta upp ikväll... men nu är vi åtminstone båda två hemma. Härligt.

Annars försöker jag planera upp mitt liv, det är mycket som händer nu. Kulkul! 
Svårt att hinna med - tur att jag gjorde en almanacka... jag som först tänkte att det var onödigt för jag bara skulle gå hemma. Så blev det väl kanske inte.


Hur som helst håller jag på att göra Fish and Chips nu medans resten av familjen sover i soffan. Bra deal! Fin fredag ändå.

Inga kommentarer: