fredag 14 mars 2014

en häromdagens

Häromdagen gick jag och Moa en sväng i naturen. En 8 km lång sväng närmre bestämt.
Om man ska vara exakt så gick vi 8:an från Härlanda tjärn, mot delsjöarna och skatås och tillbaka.
Det var så himla fint. Gott väder, god fika och fint sällis.
Här är Moa och hennes lilla sötgrabb.


Hon hade bryggt kaffe och köpt gafflar. Jag hade bakat muffins men de var uppätna när jag tog kortet.


Iris hade ett hysteriskt skrikanfall och jag försökte amma i blåsten (utan framgång) innan hon somnade i vagnen, glatt skumpandes över rötter och pinnar.

Sen kom vi hem och jag bäddade rent alla sängar och städade hela lägenheten. Klapp på axeln.
Iris fick lakan som min mamma har sytt. Finfint.
Till vänster hänger hennes bästisar. En sängmobil med pingviner.
En tjej med smak.

Inga kommentarer: