lördag 26 oktober 2013

Jobbarkompisar

I veckan har jag lekt med mina jobbarkompisar tre gånger. 
Vi har druckit te, ätit scones och kakor, stickat ( Dock inte jag r/t tålamodet igen) och vart på restaurang och ätit tapas. 
De är så himla fina!

Här är Mathildas katt som också är fin. Och hemskt nyfiken på stickor och garn.


Igår var vi på vinotapas. Gott värre.
Såhär såg jag ut. Finns liksom inga kläder som gör att man känner sig fin längre.
Plus att jag är varm prick hela tiden så jag helst går klädd i linne och trosor. 
Ej så uppskattat på restaurang så det fick bli kjol o t-shirt.


Rund som en boll. Dock har ister äntligen sjunkit ner lite så lungorna får plats att andas igen. Piuh! Det var på tiden. 

Men det är sjukt gott att inte bli bortglömd när det händer saker, vet ju hur lät det är att glömma bjuda den som inte är på jobbet. Och jag blir så glad o varm när jag ändå får vara med. 
Finaste jobbet i världen. 

1 kommentar:

malin sa...

jag vet att du inte håller med mig, men jag tycker du är finast i världen med din magen =) Det ä lixom en bebis där i!!!