måndag 20 augusti 2012

Höstens utmaningar


Hej mitt i semestern! 
Vi har nu arbetat oss upp till Linköping och peppar nu om för nordligare äventyr.
När vi inte semestrar, äter god mat och träffar fantastiska människor försöker jag styra upp hösten. 

Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet men jag ser fram mot hösten sjukt mycket! Alla fredagar ska jag och Torsten sätta oss i hans lilla bil och fara till Borås högskola och lära oss massa viktiga saker. Ser dock inte fram mot tentan som jag har hört ska vara allt annat än trevlig.

Sen ska jag verkligen fortsätta med dansen.
Robert har fått jobb i Stockholm och kommer flytta snart, himla sorgligt men såklart roligt för honom. Dock tråkigt ut lindyhopsynpunkt. Men man är ju inte sämre än att man kan va lite flexibel. Devrim och jag har ju dansat en del ihop under våren och det verkar ju vara ett vinnande koncept så vi slog våra kloka huvuden ihop och anmälde oss till en kurs. Och sen en till. Och sen två till. Herregud! 
4 kurser. Ja. Kan ju inte bli annat än roligt iallafall!

Inga kommentarer: