lördag 31 december 2011

Nöjdare

Nu är jag lite nöjdare, hittade en gammal finklänning i garderoben som passar! Men ni kan ju påminna mig om att inte ha 2 månaders semester igen eller äta ett kilo choklad på jul. Klänningen åker tillbaka och ett nyttigare år tar snart sin början. Har ni några nyårslöften? Är inte så mycket för sånt själv men jag ska försöka med att äta bättre saker, både nyttigare och snällare mot miljön. Mer närproducerat, ekologiskt och mindre kött. Det får mer vara ett mål än ett löfte. Jag hoppas att ni alla får en fantastisk nyårsafton, vad ni än gör! Vi ska snart iväg till lilla bommen och titta på fyrvekeriet innan vi far ut till balltorp får årets sista galej. Så gott nytt år, hoppas nästa år blir lika fint som detta!

2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Äsch jag är så himla dålig på löften. Jag brukar koncentrera mig på att jag ska kick ass i vad jag än gör istället :) brukar kännas bättre så.

en fis i rymden sa...

Det låter iofs smartare att skita i att lova, man håller det ju aldrig!