onsdag 21 december 2011

Födelsedagen nummer 27

Jag fyllde ju år i söndags och det och julen har väl varit lite av anledningen till att jag inte har skrivit på så länge. Jobbas, julklappsköpas, bakas och sys. Det blir som lite mycket av allt.

Men jag hade en fantastisk födelsedag iallafall, den började såhär:
Daniel hade bakat scones, slagit in paket och fixat på morgonen. Så himla fint!



Under eftermiddagen droppade det in folk, vi var väl 15 personerna här samtidigt som mest. Gud vad jag önskar att vi bodde större/ hade ett stort bord.
Jag bjöd på tårta, kakor och marängsviss (som vanligt).


Alla fastnade ju inte på kort, lite synd. Anton fastnade minst, han var här med ambulansen och hann nästan få en liten bit tårta innan de fick ett larm och sprang iväg, tutandes till min ära!



Jag fick jättefina saker, här är några:
- två par jättefina örhängen
- en upphängare till handväskan, hur smart som helst!
- flera blommor, alla jättefina.
- en jättefin smyckesask
- duschcreme som luktar så gott att man vill äta den, ansiktsmask och smörj.
- gjutjärns mortel/skål
- resa till stockholm
- en epilator ( vi hade världens roligaste epilator-efterfest när nästan alla hade gått, Pär var särskillt förtjust i sina nyepilerade ben)

Men det var verkligen en fantastiskt fin dag!!

Inga kommentarer: