onsdag 21 december 2011

Julgranen

Min första jul med riktig gran. Det känns episkt.
Den går i rött och guld.
Jag vann fighten om glittret varande eller inte varande ( eller jag tror det iallafall, den har inget glitter just nu...)





Vi har varit som barn på julafton båda två, pyntat och klämt på paket.
Jag dör, vill läsa rim och gissa. Jag är vansinnigt nyfiken på vad som gömmer sig därunder det fina pappret. Och ännu mer nyfiken blir jag eftersom det bara är från mina svärföräldrar. Herregud, de köper alltid så fina saker!
Och framförallt nåt stort! Kolla nere i högra hörnet. Det är nåt till mig.
Hur ska jag hålla mig i tre (TRE!!!) dagar till?



Igår när jag var på klappjakt till Daniel var jag väldigt nöjd att min familj inte byter julklappar i år, men idag insåg jag hur viktigt det faktiskt är.
Jag är en sån materialist.

Inga kommentarer: