måndag 5 december 2011

Att försöka jetlagga tillbaka

Idag har jag försökt ställa tillbaka dygnet lite mer. Det innebar att jag gick upp klockan 6 istället för klockan 4.
Det ger tydligen resultat att tvinga sig vara vaken om kvällarna.

Men alltså, man får så mycket gjort om man går upp så tidigt - man hinner tvätta 2 månaders tvätt, städa, fixa grejer med datorn, ringa försäkringsbolag om kameran, gå en sväng på stan och hitta skor (yay!), pärmar för viktiga papper, lite ljus och annat smått och gott. Sen hinner man också gå till affären, komma hem igen och svänga ihop en pepparkaksdeg till helgens pepparkaksfestligheter samt göra en gulaschsoppa.

Och så måste jag bara visa världens bästa tröja. Den är vansinnigt skön!
Jag hittade ju Forever 21 (utttalas forever twentywohoon enigt somliga)  i Bangkok och de hade ju kläder som passade lite hungrigare tjejer. hurra för det.
Nu har jag haft den på mig ungefär sen vi kom hem.
Fräsch tjej -84.

 

Inga kommentarer: