söndag 27 november 2011

zipline och forsranning

Dagarna gar fort har i Chiang Mai.
Igar var vi ute i djungeln och gjorde dethar.
Det var en upplevelse kan jag saga!! Blodvite och skratt hela dagen!



Första gången man skulle ut över kanten var inte så kul. Jag höll på att kissa ner mig ungefär. Sen vart det roligare.


Vissa banor fick man åka tillsammans på, då kunde man trösta sig med att man dör tillsammans.

Daniel och guiden körde stålmannen ihop!

Och idag har vi vart och river-raftat igen. Alltsa, det ar sa fantastiskt roligt. Transporten dit var forjavlig men sa fort vi kom i batarna var det sa vansinnigt roligt.
En 4+ fors och jag skrek som om jag holl pa att do!

nu har jag 2 minuter kvar pa internet-tiden. Far bli en langre uppdatering en annan dag.
Men vi trivs och har det bra!!

1 kommentar:

Håkan sa...

Fattar inte att du klarart, var har du hittat den balansen, då kanske jag oxå kan lära mej.
Kram