fredag 12 augusti 2011

Kläd- kris

Jag har en kris. Inget i garderoben är anpassat för konsert när det är såhär knepigt väder.
Alltså det är ju varmt men det var 10 grader inatt så det känns som om det kommer bli vansinnigt kallt inatt igen.
Om man dricker tillräckligt mycket öl, kan man ha shorts då?
Om jag tar med jackan? Herregud.

Livet är svårt att leva och jag har snart avslutat den första ölen.
Anna (aka snabbaste tjejen i världen) väntar, förhoppningsvis men inte troligtvis, snart på mig i linné med en flaska rosé och ett strålande humör.

Jag hade kunnat döda (nästan) för att hitta mina bästa och bortappade chinos. Som jag älskade dom.
De hade vart perfekta nu. Dålig bild på brallan, men ändå:


Hur kan ett par brallor bara fösvinna. Med skärp och allt.
Har nån sett dom måste den ge sig till känna nu. Helst inom 5 minuter.
För sen ska jag se fleetfoxes, robyn, prince och massa andra grymma artister. Yay!

Inga kommentarer: