fredag 12 augusti 2011

Kameraköp.



För att fira min semester köpte jag denhär lilla skönheten. Man kan tappa den i backen och bada med den utan att den går sönder. Till och med ner till 12 meters djup kan man ta sig utan att den går sönder. Alltså, det är ungefär det bästa som har hänt på länge. (Kanske inte för bankkontot men för min nervositet när jag hanterar dyra och ömtåliga saker)



Jag ska ta med den till Way out West ikväll. Och sen ska jag ta med den genom Sveriges inland och upp på Norges högsta fjäll. Förhoppningsvis kommer den finnas med på toppen (sist jag försökte gå upp på dendär jäkla toppen fastnade vi i en snöstorm och fick vända)
Har förresten köpt ett par nya pjucks som jag tänkte skulle bära mig upp för bergen i Nepal. Måste ju testgå dom. Och inget kan ju vara bättre än kullarna i Norge.

Nu ska jag tvätta klart, dammsuga och sen dra ner på stan innan två-dagars-kalaset drar igång!

Inga kommentarer: