fredag 25 mars 2011

Lite av varje i lagom takt.

Jag älskar mina lediga dagar.
Idag har jag gått upp tidigt, legat länge i sängen och läst. Hasat upp och gjort frukost, läst tidningen i lugn och ro.
Diskat, städat och fixat med grejer som borde ha fixats med för länge sen. Va och tränade ett skitbra bodypump pass. Bra musik och riktigt bra ledare!
Kul som fasen. Plus att jag inte kände mig helt död efteråt, det går framåt.
Handlat och lagat svingod mat; färsk pasta med kantarellsås.
Nu dricker jag eftermiddagskaffe, väntar på att håret ska torka och att Daniel ska komma hem. Lyssnar på Christer i P3 och det känns så jädra lyxigt, missar det ju varenda dag man jobbar.
Ikväll ska vi hem till Malin och Anna för att äta våfflor tillsammans med dom, Karolina och Erik.
Ska blir så himla bra.

Vissa dagar kryper jag ur skinnet när jag inte har nåt att göra, men denhär dagen har vart perfekt. Bra uppdelad och saker att pyssla med hela tiden. Jag kommer få det svårt som pensionär...
Helgen väntar full av jobb men på söndag ska vi krypa i grottor efter jobbet. Hurra - äntligen är det väder för att vara ute utan att frysa ihjäl!

Bara för att det är en sån fin dag får ni världens finaste fredagsvideo att njuta av:



Inga kommentarer: