tisdag 8 mars 2011

Internationella dagen

Idag är internationella kvinnodagen. Det känns som om jag borde skriva nåt smart.
Men jag längtar mest ut i solen och funderar lite på att det var jag som spikade upp tavlorna imorse och Daniel diskade.
Jag älskar vårt förhållande.
Sen att jag lagade matlådor och han fixade växlarna på min cykel gör mig ingenting. Jag hatar att meka och tycker det är svinkul att laga mat. Det är väl bra att man gör det man gillar, istället för att stirra sig blind på stereotyper som man ska vara för att vara jämnställd.

Sen är det ju semeldagen också. Åt ju semla förra veckan och så är vi bortbjudna på semelkalas på torsdag så det blir nog ingen semla för mig idag. Alltså, jag skulle gärna vilja men med tanke på vad jag har ätit senaste veckan så kanske man skulle hålla in lite.
Hamburgare och öl två gånger senaste veckan. Statoilkorv och semlor i Jönköping. Fikat och ätit på resturang...Men nu cyklar jag ju igen. Plus att det lite känns som om träningen kanske har kommit igång igen. Hoppas förkylningen håller sig borta bara.


Inga kommentarer: