torsdag 3 februari 2011

9 dagar i rad

Jag tyckte jag var lite för trött för mitt eget bästa. Gick o skulle duscha, inget vatten i duschen. Inget i kranen, inget i toan. Vafan!
Är det redan 3:e? Visste att vattnet skulle försvinna men trodde inte det var nu...
Hur kan så många dagar ha gått? Jag har jobbat 9 dagar i rad och tappat räkningen. Herregud.
Vattnet är avstängt till klockan ett och jag måste snart pinka. Inte har jag borstat tänderna heller.

Kontentan: jag måste alltså ta mig till gymmet för att duscha och pinka. Och då är det väl lika bra att träna också? Eller?
Lite träning och massagestol kanske? Det tycker jag låter som en trevlig kompromiss. Eller promenad och massagestol. Eller bara massagestol. Gud jag är så trött. Vet inte vad jag vill.
Ikväll ska jag nog elda tillsammans med Joel.

Och så kommer Daniel hem från fjällen ikväll. Äntligen!

Inga kommentarer: