måndag 25 oktober 2010

Vintern

Nu är den snart här.
Imorse gjorde jag första vurpan med cykeln.
Slog mig inget vidare men humöret försvann när jag landade på den blöta (och isiga) asfalten. Brr.
Tur att jag hade tjocka vantar att landa på.
Har haft ett par dåliga dagar i rad nu, undrar lite vad det är som ligger å skaver. Har sovit mer eller mindre än 10 timmar per natt men är ändå trött och hålögd på dagen. Eller så känns det iaf, vet inte om det syns så bra.
Eller idag gjorde det tydligen det för Pontus på jobbet drog iväg mig i en korridor och undrade vad som hade hänt.
Imorgon är jag äntligen ledig en hel dag och jag ska bara sova,sova och sova.
Och sen hem till Karolina och Erik förståss, men man måste ju äta också. Även om man är trött...

Nu blire tekokning och tv-tittning.

Inga kommentarer: