torsdag 7 oktober 2010

Filmfestival.

Idag är både jag och Daniel lediga. Det är så jäkla gött, vill bara vara ledig hela tiden!
Långfrukost, lite målning av kökskaklet och snart stan.
Jag vill ta på spenderarbrallan men vi får väl se...skulle behöva ett par nya jeans, ett par linnen eftersom mina gamla for med i torktumlaren och krympte, sist men inte minst är jag nog i störst behov av en ny sport bh. ( Och nu är det 40% rabatt på Changes sportsortiment så då är det vl nästan lite dummt att inte handla?) Dom två jag har är typ hundra år gamla. Eller iallafall 5 och gjorda i bomull så man blir iskall om man är svettig ute.

Ikväll kommer brorsan på middag och sen ska vi på Banff filmfestival och glömma den gråa hösten för en liten stund. Och för att inspirera till en möjlig långresa.

Inga kommentarer: