lördag 30 oktober 2010

Fullt ös.

Idag är jag mycket piggare, det är så konstigt.
Var och åt korvstroganoff hos brorsan igår, han var först ut i korvstroganoff deathmach- tävlingen som vi har på jobbet. Nog att vi for hem rätt tidigt och att jag bara drack cola, men det var himla trevligt att träffa lite folk.
Idag har jag vart på brunch i bunkern hos Anna och Malin och nyss for Anton och Rickard hem härifrån efter en kortvisit. Kulkul!
Och ikväll ska vi ut och käka med Daniels föräldrar som är i stan. Hoppas på nåt gott mysigt ställe. Och så ringde Robert nyss och undrade om vi skulle öla ikväll. Shit vad allting händer på en gång. Det har vart dörr och tråkigt i telefonen i flera veckor och så kommer allt på samma helg. Eller samma dag tillomed..
Väntar på att Linus o Suss ska komma hit och att en snubbe som vill köpa min säng ska ringa.
Dygnet borde ha fler timmar. Och jag borde ha en kalender att skriva upp grejer i.

Angående dendär bordelistan som jag gjorde häromdagen har jag iallafall gjort två grejer.
Bakat och städat.
Konstigt att man mår bättre av sånna basala grejer.
Bakade matbröd som var så sjukt gott att vi nästan åt upp halva limpan på en gång.
Nästa gång ska ni få receptet.

Tror att jag ska gå å powernappa innan middagen. Om det lyckas, jag brukar ha lite svårt med sånt.

Dethär inlägget kanske kan ta pris för tråkigast denna månad. Menmen. Så kan det vara.

Inga kommentarer: