lördag 3 april 2010

Julia

Jag hostar på. En läkare höll på att skicka hem mig imorse. Rätt kanske, men jag fick en tavegyl och halsen slutade klia, det kanske var allergi eller nåt.
Stannade kvar på jobbet, men ångrade mig rätt snart.
Det var en helvetesdag som slutade med en timmes övertid och tårar inne på toaletten.

Jag tror att allt rann över, anspänningarna efter helgen, pressen på jobbet, pengabristen och förkylningen.
Helt slut är jag iallafall.
Kylen gapar tom. Jag har ätit branflakes och popcorn till kvällsmat.
Nu är jag nyduschad. Tricket försöker vara att skölja bort ångesten, det kanske går.
Feelgood tv, jakten på Julia eller vad det heter. Och nya favoritteet (tack karolanna) i näven.

Tända ljus och en bok sen. Köpte böcker i linköping.
Blandannat denhär:



Lättläst chicklit bok. Jag gillart när huvet är trött. Orkar bara inte koncentrera mig på nåt annat.
Men det är väl så det ska vara ibland.

Inga kommentarer: