onsdag 14 april 2010

Två dagar

Hu. Det har vart två för jäkliga dagar på jobbet.
Det är skönt att vara därifrån! För lite personal och för mycket patienter. Så brukar det ju iofs vara men när vi har fyllt båda intensivvårdsavdelningarna med patienter så kommer dom förr eller senare tillbaka.
Och det har dom gjort nu. Puh!

Efter jobbet rullade jag ner till Vasastan där Daniel satt hemma hos Johan och Malin och drack kaffe.
Dom firade att Daniel har fått ett jobb, hurra!!
Sjukt skönt. En stor sten föll från mitt hjärta! (Och hans säkert med)
Han började idag och nu är det bara att köra på!
Göttgött!

Och sen är det bara ett problem kvar. Jag tänkte dra till sthml på måndag men ingen som jag ska hälsa på svarar. Jag kommer bli såå blåst på sj:s svindyra biljetter om dom inte svarar snart.



Plus att alla snabba tåg är slutsålda.
Kvar finns 4 - 5 timmarstågen.
Halvvärt att betala 1000 spänn för så lång tid på skakigt tåg.
Menmen. Jag vill ju träffa mina fina vänner.
Får se hur det går.

Inga kommentarer: