söndag 4 april 2010

50s

Jag känner mig som värsta hemmafrun ala 50-tal.
Imorse var jag uppe och tvättade klockan sju. Mangeln var trasig så jag strök alla grejer. Plus att jag putsade fönstren!
Det är ju helt sinnes!
Jag är typ sjukt bra. OCH så har jag jobbat idag.
Såhär såg jag ut innan jag drog dit.



Ny tröja. Den kanske inte syns så bra, men jag älskar den.

Nåväl. Cyklade till jobbet idag. Hade velat gå ut och springa, men jag hostar fortfarande så det är kanske inte bästa idén.

Imorron ska jag på grabbkväll hos brorsan. Vi ska käka tapas och spela Juhas hemmagjorda diktatorfia med knuff.
Jag skulle tagit med mig kameran men jag lämnade den i Daniels händer i Linkan.
Och det finns bara plats för ett foto i mobilkameran i taget, är det inte typiskt?

1 kommentar:

malin sa...

Hoppsan! vad fick du all energi från =)