onsdag 24 mars 2010

Nya marker

Nu släpps ett album som jag har väntat på i hundra år.
Och min spotify funkar inte. Är det inte så jäkla typiskt?
Jag vill ju bara sitta och lyssna om och om igen.



Alltså, kan man inte tycka om honom?


Annars försöker jag fixa en ordentlig möhippa för Frida.
Den som är planerad nu känns inte riktigt optimal. Lite för simpel.
En båtutflykt om vädret är ok, till nån av öarna. Picknick och sen femkamp på Liseberg.
Jag vill att en möhippa ska vara detdär som utmanar en till saker, nåt att minnas - sånt som man aldrig gör annars.
Har mailat ut en miljon förslag och kostnad på allt, men vet inte om folk gillart.
Man kan göra allt om man har pengar. Men så är det ju inte för alla.
(Alltså jag menar inom rimliga gränser. Men jag lägger gärna en tusenlapp på henne för hon är en av dom mest fantastiska personerna i mitt liv. Och jag kan tänka mig att inte alla vill lägga dom pengarna.)
Men man kan göra så mycket mer. Och framförallt så ska man väl göra saker som hon vill, inte saker som man själv gillar.
Inte för att föringa båtutflykter och Liseberg, men det nåt som jag kan göra med vem som helst som kommer hit och hälsar på.

Jag vill åka RIB båt, hoppa bungy, basta på en bastuflotte, äta skaldjur på ett fint dukat bord vid havet. Sånt som är lite mer oförglömligt.
Men jag kanske är ute och cyklar?


Äh. Nu ska jag och Dannyboy åka till stan.
Gå på jakt efter grejer till lägenheten.
Jag provade min vårjacka nyss. kan man inte få börja använda den snart? 10 grader enligt temometern....undrar om det blir premiär snart?

Inga kommentarer: