fredag 5 mars 2010

Året av bröllop!

Dethär verkar bli bröllopsåret.
Igår fick jag en sån fin överraskning på posten!
Linus som jag gick på folkhögskolan ska äntligen gifta sig med sin tyska flickvän Katja!
Bästa Linus:



Jag är så sjukt glad för deras skull, och jag är så glad att jag äntligen kommer få träffa henne!!
Och deras små barn!
Jag längtar härmed till sommaren mer än nånsin.


Annars är det ledig dag idag. Det är så otroligt skönt att jag inte vill att tiden ska gå alls, men å andra sidan är det snart dags att föna håret och sätta sig på cykeln för en premiärtur in till stan. Ska träffa Moa äntligen, äta sushi hemma hos henne.
Sen ska jag gå i affärer. Var sjukt länge sen och jag har inga pengar, men nåt kanske man får unna sig?
En väska och nån tröja behöver jag verkligen. Och massa strumpor. Hur kan det gå hål på alla samtidigt?

Jaja, sen ska vi se denhär filmen i eftermiddag:



Spännande!!
Återkommer med recention!

Inga kommentarer: